poniedziałek, 22 lipca 2013

ostatnia urodzinowa nowość!

Wspominałam w jednym z ostatnich postów, że zostało mi jeszcze nieco gotówki urodzinowej. Jak na mnie przystało taka sytuacja nie może się przeciągać :P

Od dłuższego czasu chodziłam i węszyłam w okolicach pewnego sklepu, aż w końcu dzisiaj ostatecznie postanowiłam, że idę tam wydać pieniądze! Oto co kupiłam:


Jak możecie zauważyć, albo i nie, bo logo jest zbyt małe, poczyniłam zakupy w Inglocie. Moje pierwsze większe zakupy w tym sklepie, aż mi wstyd, że dopiero teraz... Śledząc jedną z vlogerek na youtubie kilka razy wracałam do jej filmu na temat zamienników cieni paletki Urban Decay Basics. Długo się nad tym zastanawiałam, decydowałam się i rozmyślałam się, aż w końcu-TAK, kupuję!

Wybrałam się więc do Inglota z listą cieni. Moje zakupy wyglądają tak:


1) bibułki matujące 50 szt. - przy dowolnych zakupach płacimy za nie 50% ceny, czyli 9 zł
2) kasetka Freedom 10 - paletka na 10 kwadratowych cieni - 18 zł
3) 5 x okrągłe cienie - 5x10 zł
4) 1 x kwadratowy cień (bo nie było akurat okrągłego) - 13 zł

Paletka po częściowym uzupełnieniu wygląda tak:





Swatche cieni: (na mojej mega bladej ręce, w świetle dziennym, wyszły w miarę rzeczywiste kolory)


Od lewej: 395 pearl,313 mat, 353 mat, 390 mat, 342 mat,
391 mat
 Jaram się tą paletką jak murzyn złotkiem :D
Oczywiście jeszcze jej nie używałam, bo dopiero dzisiaj kupiłam :D

Podsumowując, póki co nie żałuję i bardzo się cieszę z zakupu. Jak łatwo policzyć za wszystko zapłaciłam równo 90 zł. Myślę, że jakieś cienie dokupię sobie z czasem (w końcu są jeszcze 4 wolne miejsca w paletce).


Chciałabym jeszcze wypróbować pigment do ciała (zapomniałam, który numer chcę...), który podobno jest świetny jako rozświetlacz.

Używacie kosmetyków Inglota? Polecacie coś jeszcze? Które są Waszymi ulubionymi?

PS.
Pytałam ekspedientki jak to jest z wycofywaniem cieni okrągłych i powiedziała, że oni żadnej oficjalnej informacji nie dostali... A podobno na fb Inglot to potwierdził. Właśnie dlatego wzięłam paletkę na kwadraty :P 

6 komentarzy:

  1. No widzę,że konkretne zakupy poczyniłaś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie narzekam, choć na prawdę długo koło tego chodziłam :D Ale wreszcie mam i może usiedzę chwilę spokojnie :P

      Usuń
  2. cienie genialne, idealne dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy ja się z nimi polubię (w sensie z kolorami :) )

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne cienie, ja mam tylko dwójkę z Inglota ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne neutralne odcienie - moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń